جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مهاجرت به عمان

مهاجرت به عمان

عمان از جنوب غربی با جمهوری یمن، از غرب با پادشاهی عربستان سعودی و از شمال با امارات متحده عربی همسایه است. عمان با مساحتی بیش از 300000 کیلومتر مربع، یکی از متنوع ترین کشورهای شبه جزیره از نظر جغرافیایی است. بیابان‌های خشک در شمال با دشت‌ها و کوه‌های حاصلخیز برخورد می‌کنند، در حالی که باران فصلی باعث ایجاد دشت‌ها و کوه‌های سبز در ظفار در جنوب عمان می‌شود. حدود 82 درصد از زمین را بیابان شنی تشکیل می دهد، 15 درصد آن کوهستانی است و 3 درصد باقی مانده را دشت های ساحلی تشکیل می دهد.
5/5 - (3 امتیاز)

 مهاجرت به عمان

مهاجرت به عمان شما را به گوشه ای کمتر شناخته شده از خاورمیانه می برد. بر خلاف همسایه اش امارات متحده عربی، کشور عمان شهرت چندانی در تجارت و یا به عنوان یک مقصد برتر گردشگری ندارد. با این حال، محبوبیت آن در حال افزایش است، به طوری که تعداد گردشگران سالانه از حدود دو میلیون در سال 2012 به بیش از سه میلیون در سال 2016 افزایش یافته است.

عمان که در منتهی الیه جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است، یکی از مترقی ترین کشورهای حوزه خلیج فارس است. حدود یک چهارم جمعیت عمان مهاجرانی هستند که عمدتاً برای کار به آنجا نقل مکان کرده اند. جمعیت مهاجر عمدتاً مردم آسیای شرقی، حوزه خلیج فارس، کانادایی و آفریقای جنوبی هستند.

درست مانند کشورهای غربی، شهرهای عمان دارای تعداد زیادی رستوران، مراکز خرید، کافه ها، تئاترها و غیره هستند. خارج از شهر مناطق روستایی وجود دارد که کمتر شکل غربی به خود گرفته اند. اما در آنجا هم مهاجران زیادی وجود دارد. به غیر از تجربه یک محیط جهانی در کشور عمان، مردم این کشور رفتار دوستانه و خونگرمی در قبال مهاجران دارند. مردم عمان همچنین در مورد حقوق زنان، به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای خلیج فارس، کاملاً باز رفتار می کنند.

عمان همچنین یکی از امن ترین و آرام ترین کشورهای منطقه خلیج فارس است. میزان جرم و جنایت در این کشور نیز بسیار پایین است و مردم می توانند با خیال راحت حتی در نیمه شب در خیابان ها راه بروند.

 

آب و هوای عمان

هر کسی که به عمان می رود باید برای شرایط آب و هوایی نسبتاً گرم آماده باشد. در دشت ساحلی حاصلخیز Al Batinah، دمای نیمه گرمسیری از 22 درجه سانتیگراد تا 25 درجه سانتیگراد در زمستان و تا 40 درجه سانتیگراد در ماه های تابستان از ژوئن تا سپتامبر می رسد.

همانطور که در آب و هوای بیابانی معمول است، به خصوص هر چه بیشتر به داخل کشور میروید دما می تواند به شدت بین روز و شب متفاوت باشد، در امتداد ساحل، گرمای مرطوبی را تجربه می کنید. وقتی باد شمال از صحرا می‌وزد، دما افزایش می‌یابد، بنابراین چمدان‌های خود را بر اساس این آب و هوا بچینید و حتماً لباس‌های نخی یا کتانی سبک و آستین بلند به همراه داشته باشید.

در حالی که بقیه کشور عمدتاً دارای آب و هوای بیابانی است، مهاجرانی که به جنوب عمان مهاجرت می‌کنند با شگفتی روبرو هستند. ظفار یک منطقه گرمسیری است که به شدت تحت تأثیر بادهای موسمی (چاریف) قرار گرفته است. پس از بارش شدید باران، این استان به یک منطقه سرسبز تبدیل می شود، یک شگفتی از طبیعت که بازدیدکنندگان را از سراسر کشور به خود جذب می کند.

 

جمعیت عمان و زبان مردم

از آنجایی که بخش بزرگی از عمان را بیابان تشکیل می دهد، جمعیت نسبتاً کم است و گرایش مشخصی به سمت شهرنشینی دارد. حدود 4.6 میلیون نفر در آنجا زندگی می کنند، عمدتاً در شهرها می باشند و تخمین زده می شود که 45٪ از ساکنان آن ساکنان خارجی هستند. در حالی که در دهه گذشته افزایش سریعی در جمعیت مهاجر وجود داشته است – در سال 2010، کمتر از 30٪ از جمعیت، افراد خارجی متولد شده بودند، به دلیل رکود اقتصادی آن سال در کشور، از سال 2016 تعداد آنها تا حدودی کاهش یافته است.

نیروی کار خارجی که از بنگلادش، هند، پاکستان، اتیوپی، اندونزی، فیلیپین، مصر، نپال و سریلانکا می‌آیند، بخش مهمی از اقتصاد عمان است. در این کشور تعداد کمی از مهاجران اروپایی و آمریکایی وجود دارد.

زبان رسمی کشور عمان عربی است، اما برای غیر عرب زبانانی که به عمان مهاجرت می کنند جای نگرانی نیست. زبان انگلیسی به طور گسترده ای در این کشور درک یا صحبت می شود، به ویژه در پایتخت و دنیای تجارت. وقتی صحبت از سهولت زندگی در خارج از کشور بدون مهارت زبان محلی می شود، عمان در نظرسنجی Expat Insider 2017 در رتبه نهم از 65 کشور قرار میگیرد. به دلیل تعداد زیاد کارگران خارجی، زبان های فارسی، سواحیلی و زبان های مختلف جنوب آسیا مانند بلوچی، سندی و اردو نیز در سرتاسر عمان بویژه در شهرها صحبت می شود.

 

سیاست و دین در عمان

عمان کشور نسبتا امنی است. نوع حکومت در عمان یک حاکمیت سلطنتی است، این کشور در طول بهار عربی شاهد ناآرامی های سیاسی بسیار کمتری نسبت به سایر کشورهای خاورمیانه بود. مهاجرانی که به عمان مهاجرت می کنند دلیلی برای ترس از بحران سیاسی ناگهانی ندارند.

علاوه بر این، غیر مسلمانانی که به عمان می روند باید به دین و مذهب محلی احترام بگذارند. این بدان معناست که در ماه رمضان از خوردن، آشامیدن یا سیگار کشیدن در ملاء عام خودداری کنید، و در خارج از سواحل و محوطه استخر لباس‌های مناسب بپوشید.

 

 

مهاجرت به عمان

 

انواع ویزا برای عمان

انواع مختلفی از ویزا برای عمان وجود دارد. اگر قصد دارید برای ویزا درخواست دهید، دانستن این موارد ضروری است. شما باید نوع ویزای مناسب را بر اساس هدف خود انتخاب کنید. در اینجا انواع رایج ویزاهای بلندمدت که می توانید دریافت کنید آورده شده است.

  • توریستی:

    دو نوع ویزای توریستی وجود دارد: ویزای یکبار ورود و دیگری ویزای مولتی یا چندبار ورود

ویزای توریستی یکبار ورود را می توان در تمامی کنسولگری های عمان در کشور مبدا دریافت کرد. معمولاً این ویزا یک ماه اعتبار دارد و با مراجعه به اداره کل گذرنامه و اقامت عمان برای یک ماه دیگر قابل تمدید است.

شما می توانید تحت شرایط مشابه ویزای چند بار ورود دریافت کنید و تا یک سال نیز اعتبار دارد.

ویزای توریستی عمان برای ایرانیان عزیزی که قصد بازدید از این کشور را دارند زیر 14 روز نیاز به دریافت هیچ نوع ویزایی ندارند و میتوانند وارد کشور عمان شوند و اگر قصد دارند بالای 14 روز تا یکماه در کشور عمان بصورت توریستی بمانند باید در فرودگاه عمان ویزای توریستی یکماهه دریافت کنند.

  • ویزای کار:

    این نوع ویزا زمانی به شما اعطا می شود که فردی مقیم عمان اسپانسر شما برای اهداف شغلی در این کشور باشد. برای دریافت این ویزا، متقاضیان باید حداقل 21 سال سن داشته باشند.

اگر مایل به استخدام در عمان هستید، فقط می توانید تحت سیستم حمایت مالی ویزا این کار را انجام دهید. برای واجد شرایط بودن، باید یک تبعه خارجی بین 21 تا 60 سال باشید و یک پیشنهاد شغلی تایید شده از یک شرکت در عمان داشته باشید. کارفرمای آینده شما اسپانسر ویزای شما می شود.

کارفرمای شما باید از وزارت نیروی انسانی مجوز کار درخواست کند. گاهی اوقات، آنها همچنین باید با یک انجمن حرفه ای در زمینه شغلی شما (به عنوان مثال، در بخش مراقبت های بهداشتی) تماس بگیرند. بخش منابع انسانی معمولاً به شما اطلاع می دهد که چه مدارکی را برای این بخش از فرآیند درخواست نیاز دارند (به عنوان مثال مدارک حرفه ای، دیپلم، رزومه و…).

علاوه بر مجوز رسمی کار، مدارک زیر معمولاً برای درخواست ویزای کار مورد نیاز است:

  • پاسپورت معتبر (اصل و کپی)
  • چندین عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی سلامت از کلینیک خارجی تایید شده و تایید شده توسط وزارت بهداشت

 

  • ویزای اقامت خانوادگی:

    این ویزا به هر فرد مقیم عمان، شهروند اصلی یا دارای تابعیت که بخواهد خانواده خود را به عمان بیاورد اعطا می شود. علاوه بر این، همسر و فرزندان (زیر 21 سال) چنین مقیمی می توانند این ویزا را دریافت کنند و معمولاً حدود دو سال اعتبار دارد.

همسر و فرزندان زیر 21 سال دارنده ویزای کار می توانند درخواست ویزای پیوستن به خانواده را ارائه دهند، مشروط بر اینکه کارمند حداقل دستمزد ماهانه 300 ریال عمان داشته باشد، در یک شغل خوب در عمان کار کند و در یک مسکن به نام خود یا کارفرمایش زندگی کند. این ویزا به اعضای خانواده متقاضی اجازه می دهد در عمان بدون اجازه کار اقامت داشته باشند.

برای درخواست موفقیت آمیز ویزا، هر دو طرف باید یک کپی از گذرنامه خود را ارائه دهند و کارمند باید کپی کارت کار / اقامت معتبر خود، یک کپی از قرارداد اجاره خود و همچنین مدرک درآمد خود را ضمیمه کند. مورد دوم می تواند، برای مثال، فرم امضا شده توسط وزارت نیروی انسانی در مورد حقوق کارمند یا صورت حساب های بانکی شش ماهه باشد. متقاضی همچنین باید دو قطعه عکس گذرنامه رنگی را همراه داشته باشد.

مهمتر از همه، شما باید مدرکی مبنی بر رابطه، به عنوان مثال یک کپی تایید شده از سند ازدواج یا شناسنامه، که هم توسط سفارت شما و هم وزارت امور خارجه تایید شده باشد، ارائه دهید. در نهایت، برای ملیت های خاص، الزامات گواهی سلامت برای اعضای خانواده نیز اعمال می شود.

  • ویزای اقامت دانشجویی:

    هر فرد مهاجر می تواند ویزای تحصیلی عمان را برای مقاصد دانشجویی دریافت کند. آنها می توانند پس از پذیرش در هر موسسه آموزشی تایید شده در عمان، آن را دریافت کنند. بر اساس مدت تحصیل و سطح تحصیلات می توانند حدود 2 تا 3 سال در عمان بمانند.

  • ویزای اکسپرس یا تجاری:

    این ویزا به متخصصان خارجی یا افراد تجاری با اسپانسر محلی اعطا می شود. هدف می تواند برای انجام تجارت، جشنواره ها و سایر کنوانسیون ها باشد. با این ویزا می توانید حدود سه هفته در عمان بمانید.

  • ویزای علمی تحقیقاتی:

    همانطور که از نامش مشخص است، این نوع ویزا در صورت درخواست برای اهداف تحقیقاتی علمی در عمان به مراجع ذیصلاح اعطا می شود. مدت اعتبار آن به مدت سه ماه خواهد بود که در طی آن فرد باید تحقیق را تکمیل کند.

  • ویزای اقامت سرمایه گذاری:

    این نوع ویزا برای خارجی هایی که قصد سرمایه گذاری در عمان را دارند مناسب است. این امکان را به سرمایه گذاران خارجی که دارای شرایط خاصی هستند می دهد، ضمن سرمایه گذاری خود، ازعمان بازدید و در این کشور به مدت 6 ماه اقامت داشته باشند.

  • ویزای خرید ملک:

    خرید ملک در عمان توسط اتباع خارجی، پیشرفت نسبتا جدیدی در قوانین عمان ایجاد کرده است. تا سال 2004، خرید ملک برای اتباع غیر شورای همکاری خلیج فارس (یعنی افرادی که شهروند بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی یا امارات نبودند) ممنوع بود.

با این حال اتباع خارجی می توانند زمین یا املاک واقع در مجتمع های توریستی به اصطلاح یکپارچه (ITC) را خریداری کنند که به آنها حق اقامت خودکار اعطا می کند. اما، از سال 2017، برنامه‌هایی به وجود آمده که این محدودیت را کاهش داده و به مهاجران اجازه می‌دهد ملک خارج از ITC را نیز خریداری کنند. با این حال، اگر قصد سرمایه گذاری در توسعه املاک یا ایجاد یک خانه برای تعطیلات در عمان را دارید، احتمالاً اجاره گزینه بهتری برای مهاجرانی است که به دنبال خانه موقت هستند.

یک قرارداد اجاره معمولی معمولاً برای یک سال معتبر است و می تواند برای مدت مشابهی تمدید شود. با این حال، توجه داشته باشید که مرسوم است که اجاره بها را حداقل برای سه ماه یا یک سال پیش پرداخت کنید. اگر بنا به دلایلی مجبور به خروج زودهنگام از کشور شوید، این مبلغ پرداختی مسترد نخواهد شد.

 

مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در عمان

مزایای مهاجرت به عمان:

  • ایمنی و امنیت: عمان یکی از امن ترین کشورهای منطقه به حساب می آید که با نرخ پایین جرم و جنایت و ثبات سیاسی، محیط امنی را برای ساکنان فراهم می کند.
  • غنای فرهنگی: عمان دارای میراث فرهنگی غنی است و ترکیبی از جنبه های سنتی و مدرن را ارائه می دهد. مهاجران می توانند سنت ها، معماری، غذاهای عمانی و جشنواره ها را تجربه کنند و یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد ارائه دهند.
  • زیبایی طبیعی: عمان به دلیل مناظر طبیعی خیره کننده از جمله بیابان ها، کوه ها و خط ساحلی زیبا شناخته شده است. فرصت های زیادی برای فعالیت های خارج از منزل مانند کمپینگ، پیاده روی، غواصی و کاوش در مکان های زیبا وجود دارد.
  • زیرساخت های با کیفیت بالا: این کشور سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه زیرساخت ها از جمله جاده های مدرن، سیستم های حمل و نقل، امکانات بهداشتی و موسسات آموزشی انجام داده است و محیط زندگی راحت را تضمین می کند.
  • سیاست‌های دوستدار مهاجران: عمان سیاست‌های مختلفی را برای جذب و حمایت از مهاجران اجرا کرده است، از جمله مجوز اقامت، فرصت‌های شغلی، و تلاش برای بهبود استانداردهای کلی زندگی برای خارجی‌ها.

 

مهاجرت به عمان

 

معایب مهاجرت به عمان:

  • موانع زبانی: عربی زبان رسمی عمان است، و در حالی که انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود، ممکن است همچنان در برخی شرایط، به ویژه در خارج از مناطق شهری، افراد نتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند.
  • تعدیل فرهنگی: عمان دارای فرهنگ و هنجارهای اجتماعی متمایز است که ممکن است مدتی طول بکشد تا خارجی ها با آن سازگار شوند. احترام به آداب و رسوم اسلامی، سنت ها و آداب و رسوم محلی برای یک تجربه زندگی هماهنگ ضروری است.
  • زندگی اجتماعی محدود: صحنه اجتماعی در عمان، به‌ویژه برای مهاجران، ممکن است در مقایسه با شهرهای بزرگ‌ بین‌المللی محدود باشد. با این حال، جوامع مهاجر، باشگاه ها و رویدادهای فرهنگی وجود دارند که می توانند به ایجاد یک شبکه اجتماعی کمک کنند.
  • آب و هوای گرم: عمان در اکثر فصول سال آب و هوای گرمی را تجربه می کند و دمای هوا در ماه های تابستان افزایش می یابد. دما و رطوبت بالا می تواند برای افرادی که به چنین شرایط آب و هوایی عادت ندارند چالش برانگیز باشد.
  • آزادی‌های شخصی محدود: عمان از فرهنگ اسلامی پیروی می‌کند و ممکن است محدودیت‌های خاصی برای آزادی‌های شخصی، از جمله پوشش لباس و رفتار در مکان‌های عمومی وجود داشته باشد.

مهم است که قبل از تصمیم گیری برای زندگی در عمان، تحقیقات کاملی انجام دهید و ترجیحات شخصی، سبک زندگی و اولویت های خود را در نظر بگیرید. مشاوره با افراد متخصص که تجربه کافی در مورد شرایط زندگی و اقامت در عمان را دارند، می تواند به شما در مسیر پیدا کردن نوع مناسب مهاجرت به عمان کمک کند. مشاورین موسسه مهاجرتی راشابین با تکیه دانش و تجربه خود شما را در مورد شرایط مهاجرت به عمان راهنمایی خواهند کرد.

 

پس از ورود به عمان

پس از ورود به عمان، مهاجران باید کارت اقامت خود را دریافت کنند.

شما باید شخصاً در اداره کل وضعیت مدنی پلیس سلطنتی عمان درخواست دهید. به طور معمول برای اینکار شما به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  •  گواهی پزشکی
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • مجوز کار شما و مجوز از وزارت نیروی انسانی (برای کارمندان مهاجر در بخش خصوصی)
  • نامه ای از کارفرمای شما (برای مهاجران در بخش دولتی)

 

همچنین باید اثر انگشت خود را گرفته و امضای الکترونیکی خود را به ثبت کنید. از آنجایی که الزامات درخواست ممکن است در معرض تغییر باشد، برای اطلاعات به روز در مورد روند درخواست با ما تماس بگیرید.

کارت اقامت برای دسترسی به انواع خدمات در این کشور بسیار مهم است. بنابراین، باید در اسرع وقت پس از ورود به عمان، حداکثر ظرف 30 روز پس از ورود به کشور، آن را دریافت کنید.

 

هزینه های زندگی در عمان

اگر در مورد استاندارد و هزینه زندگی در کشور عمان می‌پرسید، موسسه مهاجرتی راشابین اینجاست تا اطلاعات بروز در مورد مسکن، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، غذا و مالیات را در اختیار شما قرار دهد. البته به خاطر داشته باشید که هزینه زندگی در عمان به عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی، موقعیت مکانی، حقوق، عادات و ترجیحات شخصی و وضعیت خانوادگی شما بستگی دارد.

 

استاندارد زندگی
در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه، استاندارد زندگی در عمان نسبتاً بالا است. به لطف درآمدهای عمومی بالا، مهاجران مستقر در عمان می توانند از کیفیت زندگی بالایی برخوردار شوند. در مقابل، عمان زیرساخت های مدرن، به ویژه در شهرهای بزرگ، امکانات بهداشتی درجه یک و سیستم آموزشی توسعه یافته ای را ارائه می دهد.

 

نرخ تبدیل
واحد پول ملی این کشور، ریال عمان (OMR) است. 1 ریال عمان معادل 2.59 دلار امریکاست.

 

هزینه مسکن
هنگام برنامه ریزی برای نقل مکان به عمان، مهم است که بودجه خود را برای اجاره مسکن در نظر بگیرید، به خصوص اگر قصد دارید به شهرهایی مانند مسقط، صلاله یا صحار نقل مکان کنید. قیمت اجاره در عمان به موقعیت مکانی، نوع و سن ساختمان مورد نظر بستگی دارد. در مناطق لوکس قیمت اجاره یک آپارتمان سه خوابه از 915 تا 2368 دلار متغیر است. افرادی که در مسقط زندگی می کنند در مقایسه با پایتخت های دیگر با اندازه مشابه، اجاره بیشتری می پردازند. اگر مجرد هستید و به دنبال اجاره یک آپارتمان یک خوابه هستید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 400 ریال (1039 دلار آمریکا) بپردازید. در مقایسه با امارات متحده عربی، به ویژه دبی و ابوظبی، اجاره در عمان اندکی کمتر است.

 

آب و گاز و برق
در مقایسه با سایر کشورهای خلیج فارس مانند امارات، انرژی در عمان نسبتاً مقرون به صرفه است. هزینه یک متر مکعب آب حدود 0.25 ریال و یک کیلووات  ساعت حدود 0.07 ریال است. البته شایان ذکر است که به طور کلی این هزینه ها شامل اجاره نمی شود.

 

تحصیلات
برای خانواده های مهاجر، تحصیل در عمان نیز هزینه های قابل توجهی در پی دارد. در حالی که مدارس دولتی رایگان در سراسر کشور عمان وجود دارد، بسیاری از خارجی ها تصمیم می گیرند فرزندان خود را به دلایل زبانی، آموزشی و فرهنگی به مدارس خصوصی بفرستند. هزینه های تحصیل برای مدارس خصوصی در مقایسه با اروپا و فرانسه، به ویژه، می تواند گران باشد. به عنوان مثال، شهریه در Lycée français de Muscat از 9000 تا 14000 دلار و در مدرسه آمریکایی مسقط از 13000 تا 27000 دلار متغیر است.

 

 

 

سوالات متداول

آیا عمان کشور خوبی برای مهاجرت است؟

عمان کشوری امن با میزان جرم و جنایت پایین است، بنابراین محیط مناسبی برای تربیت کودکان خردسال است. مهاجران، چه خانواده ها و چه زنان مجرد، نباید نگران امنیت شخصی در عمان باشند.

 

چگونه می توانم در عمان اقامت بگیرم؟

برای زندگی و کار خارجی ها در عمان، معمولاً باید توسط یک کارفرما یا یکی از اعضای خانواده حمایت شوند یا اینکه از طریق ثبت شرکت در عمان اقامت این کشور را دریافت کنند.

 

میانگین حقوق یک مهاجر در عمان چقدر است؟

به خاطر داشته باشید که مجوز کار در عمان فقط برای دو سال اعتبار دارد و تمدید آنها نیازمند مدارک اضافی و بنابراین برنامه ریزی قابل توجهی است. متوسط حقوق در عمان 1770 ریال عمان در ماه است. با این حال، میزان حقوق بین بخش های مختلف تفاوت زیادی دارد.

 

آیا اخذ تابعیت در عمان سخت است؟

به خارجیانی ممکن است تابعیت داده شود که دارای شرایط زیر باشند:

  1. 20 سال در عمان زندگی کرده است.
  2. در صورت ازدواج با یک زن عمانی، مرد خارجی باید 15 سال در عمان بماند مشروط بر اینکه از همسر عمانی فرزندی داشته باشد و ازدواج با مجوز وزارت عمان انجام شده باشد.

 

چه مشاغلی در عمان تقاضا دارند؟

  • نماینده فروش محصولات
  • آشپز ماهر
  • مدیر توسعه
  • مدیر ارشد بازاریابی
  • مدیر فروش و بازاریابی
  •  مشاوره مالیاتی کسب و کار

 

پاسپورت عمان چقدر قوی است؟

بر اساس شاخص پاسپورت VisaGuide، پاسپورت عمانی از مارس 2024 در رتبه 110 جهان قرار دارد. این بدان معناست که شهروندان عمانی می توانند بدون ویزا به 48 کشور جهان سفر کنند. با این حال، برای ورود به کشورهای باقی مانده، دارندگان پاسپورت عمانی باید از قبل برای ویزا اقدام کنند.

 

اگر به دنبال دفتر مهاجرتی به عمان در مشهد هستید می توانید از طریق تماس با ما با موسسه مهاجرتی راشابین تماس حاصل نمایید تا شما را از جدیدترین روش های اخذ اقامت و تابعیت و مهاجرت به عمان آگاه نمایند.

2 پاسخ

    1. درود خدمت شما دوست عزیز
      شرایط ثبت شرکت عمان در قسمت ثبت شرکت های سایت توضیح داده شده
      جهت کسب اطلاعات تخصصی میتونید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *