جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ویزای جستجوی کار اتریش

ویزای جستجوی کار اتریش

اگر می خواهید در یک اقتصاد پایدار با استاندارد بالا زندگی کنید کشور اتریش به عنوان یکی از قوی ترین و قدیمی ترین اقتصادهای اروپا، ترکیبی منحصر به فرد از زندگی با کیفیت بالا با چشم انداز حرفه ای و کاری عالی در سطح جهانی ارائه داده است.
ویزای جستجوی کار اتریش

ویزای جستجوی کار اتریش

کشور اتریش به شما امتیازی می دهد تا در اقتصاد پیدار و استاندار بالا زندگی کنید. این کشور از قدرتمنترین اتقصاد های اروپا را دارد که در سطح جهانی قابل معرفی است.

این کشور که عضو اتحادیه اروپاست، کشوری آلمانی زبان است که میزبان جمعیت زیادی از مهاجران است. ویزای جستجوی کار اتریش بلیط شما برای یافتن کار و زندگی درکشور زیبای اتریش می باشد. ویزای جستجوی کار اتریش تحت عنوان کارت قرمز-سفید-قرمز، به نیروها و کارگران متخصص واجد شرایط اجازه می دهد تا به مدت 6 ماه به کشور اتریش بیایند، به جستجوی کار بپردازند و ویزای جستجوی کار خود را به کارت قرمز-سفید-قرمز  (RWR) تبدیل کند. موسسه مهاجرتی راشابین با بهره گیری از بهترین مشاورین مهاجرتی در مشهد، به شما کمک می کند تا با علم و اطلاع کافی و به بهترین شکل ممکن ویزای جستجوی کار اتریش را دریافت نمایید.

 

چرا جذب مهاجر برای کشور اتریش مهم است؟

مهاجران نقشی حیاتی در توسعه اقتصادی اتریش دارند

نیاز روزافزون به مهاجر به دلیل کاهش رشد جمعیت

مهاجرت ابزاری برای حمایت از ثبات سیستم های ایالتی است

مهاجرت عامل مهمی برای پیشرفت در تمام سطوح آموزشی است

 

جزئیات ویزای جستجوی کار اتریش

ویزای جستجوی کار اتریشt مبتنی بر امتیاز است، یعنی هر کس قصد گرفتن ویزا را دارد باید یکسری امتیازاتی را کسب نماید که برای این نوع ویزا در نظر گرفته شده است.

امتیازها بر اساس سن، صلاحیت، تجربه کاری مرتبط، زبان انگلیسی و آلمانی و همچنین تحصیل در کشور اتریش به شما تعلق می گیرد.

بر اساس موارد فوق، کسب حداقل 65 یا 70 امتیاز، بسته به نوع درخواست برای واجد شرایط بودن دریافت این نوع ویزا الزامی میباشد.

 

 مهارت ها و معیارهای ویژه امتیازات

فارغ التحصیل از یک موسسه آموزش عالی

حداقل مدت برنامه تحصیلی 4 سال

20

فارغ التحصیل رشته های

کامپیوتر، علوم پایه، ریاضیات و تکنولوژی

30

مدرک دکترا در یکی از رشته های

کامپیوتر، علوم پایه، ریاضیات و تکنولوژی

40
 فعالیت های پژوهشی و نوآوری مانند ثبت اختراعات و انتشارات 20
دریافت جوایز معتبر 20
 هر سال تجربه کاری 2
مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی در سطحA1 5
مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A2 10

سن تا 35 سال، 40 و 45 سال

20 / 15/ 10

گذراندن فوق دیپلم در اتریش

گذراندن کارشناسی یا کارشناسی ارشد در اتریش

5

10

 

 

ویژگی های کلیدی ویزای جستجوی کار اتریش عبارتند از:

  1. به شما این امکان را می دهد تا به دنبال شغل مناسب در اتریش باشید.
  2. با دریافت نامه پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور اتریش، می توانید ویزای خود را به کارت قرمز-سفید-قرمز تبدیل کنید که برای مدت 2 سال صادر می شود.
  3. پس از 21 ماه استفاده از کارت قرمز-سفید- قرمز و کار برای کارفرمایی که این کارت را با کار در شرکت وی دریافت نموده اید، می توانید برای کارت پلاس قرمز سفید قرمز درخواست دهید، که این امکان را به شما می دهد که برای هر کارفرمایی در اتریش که دوست دارید کار کنید.
  4. دریافت مراقبت های پزشکی رایگان در کشور اتریش. سیستم مراقبت های پزشکی در کشور اتریش یکی از بهترین سیستم های پزشکی در جهان می باشد که شما با دریافت این ویزا می توانید از خدمات عالی آن بهره مند شوید.
  5. اتریش دارای یک سیستم آموزشی معتبر جهانی است که پس از دریافت کارت قرمز سفید قرمز فرزندان شما می توانند بصورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند.

 

ویزای جستجوی کار اتریش

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار اتریش :

  • گذرنامه فعلی و تاریخچه سفر
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک کاری و حرفه ای
  • گواهی پزشکی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • اسناد و تمکن مالی

 

مشاورین موسسه مهاجرتی راشابین چگونه می توانند به شما برای مهاجرت به اتریش کمک کنند؟

ما با تکیه بر تجربه و دانش مهاجرتی خود و همچنین شناخت راه های مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره به خیل کثیری از هموطنان و همشهریان عزیز به خارج از کشور توانستیم بهترین و شفاف ترین مشاوره را در زمینه مهاجرت ارائه دهیم تا بتوانید با بالاترین سطح اطمینان برای ویزای جستجوی کار اتریش درخواست دهید.

اگر به دنبال بهترین مشاور مهاجرتی در مشهد هستید و قصد اقدام برای کار در اتریش دارید، هم اکنون می توانید با مشاورین موسسه مهاجرتی راشابین در مشهد تماس بگیرید و حد نصاب امتیازات کاری خود و آیا اینکه واجد شرایط ویزای جستجوی کار اتریش می باشید یا خیر را بررسی نموده و بصورت کامل و دقیق برای فردای خود برنامه ریزی کنید. بهترین وکیل مهاجرتی در مشهد برای اقدام شما در جهت مهاجرت به اتریش کسی است که با تکیه بر ارتباطات و تجارب خوب خود بتواند بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *