جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

اقامت تمکن مالی اتریش

لینک کوتاه

https://rashabin.com/?p=540

اقامت تمکن مالی اتریش

اقامت تمکن مالی برای افرادی مناسب می باشد که قصد دارند بدون سرمایه گذاری و بدون محدودیت سنی به کشوری مطلوب و ایده آل در اروپا مهاجرت کنند. از جمله مزایای تمکن مالی اتریش 1. امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر اروپایی 2. امکان دریافت اقامت دائم اتریش 3. امکان دریافت پاسپورت 4. سریعترین و ساده ترین روش اخذ اقامت در اتحادیه اروپا 5. تحصیلات رایگان در دانشگاه های معتبر اروپایی 6. عدم محدودیت سنی 7. بهره مندی از تمام امکانات شهروندی در اتحادیه اروپا 8. امکان رفت و آمد آزادانه و زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
اقامت تمکن مالی اتریش
4.9/5 - (15 امتیاز)

اقامت تمکن مالی اتریش

اگر رویای اقامت در یک کشور اروپایی زیبا با میراث فرهنگی غنی و استاندارد بالای زندگی را دارید، اتریش ممکن است مقصد مناسبی باشد. اتریش با مناظر خیره کننده، صحنه های هنری پر رونق، و سیستم های مراقبت های بهداشتی و آموزشی درجه یک، گزینه ای جذاب برای کسانی است که به دنبال تبدیل آن به خانه دوم خود هستند. برای افرادی که پس انداز کافی واستقلال مالی دارند، ویزای تمکن مالی (خود حمایتی) اتریش فرصتی عالی برای زندگی در این کشور زیبا و با کیفیت ارائه می دهد.

 

اقامت تمکن مالی اتریش چیست؟

برنامه اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی اتریش به افراد مستقل مالی یا به اصطلاح افراد دارای استطاعت مالی این فرصت را می دهد، در صورتی که بتوانند ثابت کنند که دارای درآمد و یا دارایی کافی هستند، اقامت اتریش را دریافت کنند. این برنامه اقامت بسیار جذاب، برای افرادی که به دنبال یک راه ساده برای اخذ اقامت در اتریش، یکی از آرام ترین کشورهای اروپا هستند، ایده آل می باشد.

دریافت ویزای اقامت تمکن مالی اتریش، به توانایی متقاضی در نشان دادن تمکن مالی وی بستگی دارد.

این برنامه بصورت سالانه می باشد و متقاضیان باید در زمان مناسب نسبت به تکمیل مدارک و انجام پروسه مهاجرتی خود اقدام کنند. بهتر است برای بررسی دقیق و تشکیل پرونده در زمان مناسب با تیم وکلا و مشاوران مهاجرتی راشابین تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما در مورد شرایط اقامت تمکن مالی اتریش و نحوه دریافت کارت اقامت آن توضیحاتی را ارائه می دهیم

 

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی اتریش

  • اثبات درآمد
  • شرایط اقامت
  • مهارت زبانی

 

اثبات درآمد

ویزای تمکن مالی اتریش برای افراد دارای استطاعت مالی طراحی شده است که قصد ندارند در اتریش کار کنند اما می توانند منبع درآمد ثابتی داشته باشند. برای واجد شرایط بودن برای این اجازه اقامت، متقاضیان باید اثبات کنند که حداقل 24000 یورو در سال درآمد دارند و این درآمد می تواند ناشی از اجاره ملک، سود سپرده بانکی، سود سهام و غیره باشد. درآمد بسته به تعداد اعضای خانواده متفاوت است و برای زوج های متاهل و خانواده های دارای فرزند شرایط متفاوت است، که در ذیل به آن اشاره شده است:

تعداد اعضای خانواده میزان درآمد ماهانه (یورو)
متقاضی مجرد 2060.98
متقاضی و همسر 3251.42
هر فرزند 318

 

شرایط اقامت

برای اینکه بتوان ویزای تمکن مالی اتریش را برای سال بعد تمدید کرد، متقاضیان باید حداقل 183 روز در سال را در اتریش زندگی کنند. این معیار اقامت تضمین می کند که متقاضیان واقعاً در جامعه اتریش ادغام می شوند و به جامعه محلی کمک می کنند. با این حال، خارج از این چارچوب زمانی، دارندگان این نوع اقامت می‌توانند در سایر کشورهای اروپایی در محدوده شنگن براحتی تردد کنند.

بیمه درمانی

بهره مندی از بیمه های درمانی در هر کشوری از موارد حائزه اهمیت برای متقاضیان مهاجرت تلقی می شود. برای ویزای تمکن مالی (خود حمایتی) اتریش متقاضیان باید بیمه درمانی دریافت کنند که تمام اعضای خانواده را حداقل به مدت سه سال تحت پوشش قرار دهد. در حالی که هزینه بیمه درمانی می تواند بر اساس شرایط هر فرد متفاوت باشد، اما با ارائه دسترسی به سیستم پیشرفته مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا در اتریش، آرامش خاطر را برای دارندگان این نوع اقامت فراهم می کند.

مهارت زبانی

تسلط به زبان آلمانی برای زندگی در اتریش و تعامل با جامعه اتریشی بسیار مهم است. برای ویزای تمکن مالی اتریش، متقاضیان باید مهارت های اولیه زبان آلمانی را در سطح A1 نشان دهند. متقاضی باید مدرک زبان آلمانی خود را از یکی از موسسات شناخته شده مانند انستیتو گوته، Austrian Integration Fund یا TELC GmbH برای اثبات توانایی زبان آلمانی خود دریافت و در زمان سفارت ارائه دهد.

 

اقامت تمکن مالی اتریش

 

نحوه دریافت اقامت دائم از طریق تمکن مالی

پس از تایید ویزای تمکن مالی اتریش ابتدا برای متقاضی اقامت یکساله صادر می شود. با این حال، تا زمانی که متقاضی بتواند درآمد مورد نیاز خود را حفظ کرده و اثبات نماید و همچنین معیارهای اقامت را داشته باشد، می تواند کارت اقامت خود را سالانه تمدید کند. سپس پس از پنج سال اقامت مداوم، دارنده ویزا واجد شرایط اقامت دائم می شود. برای درخواست اقامت دائم، متقاضیان باید صلاحیت زبان آلمانی متوسط را در سطح B1 نشان دهند. پس از اقامت در مجموع ده سال، افراد می توانند برای شهروندی اتریش درخواست دهند.

 

مزایای اقامت تمکن مالی

ویزای تمکن مالی اتریش چندین مزیت دارد، از جمله امکان تردد آزادانه در منطقه شنگن، فرصت های تجاری نامحدود، دسترسی به امکانات آموزش عالی رایگان، ایمنی و امنیت، و یک مسیر روشن برای دریافت شهروندی کشور اتریش می باشد، همچنین این روش نیازی به سرمایه گذاری ندارد و متقاضیان می توانند بدون سرمایه گذاری اقامت دائم اتریش را دریافت نمایند.

 

فرآیند دریافت اقامت تمکن مالی اتریش

فرآیند دریافت ویزای تمکن مالی (خود حمایتی) اتریش معمولاً شامل چندین مرحله است.

  1. بررسی شرایط متقاضی جهت ارزیابی درارا بودن شرایط این نوع ویزا توسط کارشناسان مهاجرتی راشابین
  2. انعقاد قرارداد پس از تایید واجد شرایط بودن متقاضی
  3. آماده کردن مدارک از جمله، اثبات تمکن مالی مورد نظر، بیمه درمانی و مهارت زبان آلمانی متقاضی
  4. مراحل بعدی شامل انتخاب و اجاره مسکن مناسب، تشکیل پرونده و مراجعه به سفارت و اخذ کارت اجازه اقامت می باشد.

 

نتیجه:

اقامت تمکن مالی اتریش یک فرصت عالی برای افرادیست که از نظر مالی متنعم شناخته می شوند و به دنبال  تشکیل زندگی عالی در اروپا می باشند. اتریش با شرایطی نسبتاً ساده، دسترسی به خدمات سطح بالا و مسیری برای اقامت دائم و شهروندی، محیطی دلپذیر را برای کسانی که آماده شروع فصل جدیدی در یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی هستند، ارائه می دهد. اگر رویای زندگی در میان مناظر خیره کننده، غوطه ور شدن در یک فرهنگ پر جنب و جوش و لذت بردن از کیفیت زندگی استثنایی را دارید، ویزای خود حمایتی اتریش بهترین گزینه برای این مورد است.

در پایان چنانچه بدنبال موسسه مهاجرتی در مشهد می باشید و قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید، موسسه مهاجرتی راشابین روش اقامت تمکن مالی اتریش را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید با رزرو وقت مشاوره از شرایط خود برای دریافت ویزای تمکن مالی اتریش در مشهد آگاه شوید. همین حالا با مشاورین مهاجرتی ما در مشهد تماس بگیرید تا شما را در جهت دریافت ویزای خود حمایتی اتریش راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *